poniedziałek, 25 czerwca 2012

" Ja Nie Chcę"


             Byłam w krainie snu,
             W krainie miłości i dobra
             A teraz znów jestem tu
             Gdzie zło się pręży jak kobra


Nienawiść macha kadzidłem
I szarga symbol zbawienia
Polityka jest tylko monidłem
Pragnącym wygrać na cieniach


Ja nie chcę, ja nie chcę, ja nie chcę
Żyć w kraju gdzie kłótnia jest celem.
Ja nie chcę, ja nie chcę, ja nie chcę
Być w mojej ojczyźnie cwelem!



             Byłam w krainie snu,
             W krainie miłości i dobra
             A teraz znów jestem tu
             Gdzie zło się pręży jak kobra


Ja nie chcę żyć w kraju pomników
Ja pragnę realnej przyszłości
Mam dość politycznych kacyków
Spod znaku zerowej wartości



Ja nie chcę, ja nie chcę, ja nie chcę
Żyć w kraju gdzie kłótnia jest celem.
Ja nie chcę, ja nie chcę, ja nie chcę
Być w mojej ojczyźnie cwelem!



             Byłam w krainie snu,
             W krainie miłości i dobra
             A teraz znów jestem tu
             Gdzie zło się pręży jak kobra




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz